دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

موافقت مجلسی‌ها با وزیر پیشنهادی فرهنگ/ مدیریت سلایق در حوزه فرهنگ  دشوار است

اصغر مسعودی تأکید کرد: از روی برنامه وزرا نمی‌توان چندان نقاط ضعف و قوت آنان را شناخت. البته از عملکرد وزرای پیشنهادی در گذشته هم می‌توان متوجه قوت و ضعف آنان شد.
کد خبر : 203115

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره نظر اعضای این کمیسیون نسبت به سیدعباس صالحی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگار آنا گفت: ما طی این چند روز با وی جلسه‌ای داشتیم و همچنان نیز خواهیم داشت. در جریان برنامه‌های آقای صالحی قرار گرفته‌ایم و با توجه به شناختی که از ایشان داریم، در کل نظر کمیسیون نسبت به او مثبت است.


اصغر مسعودی افزود: وزیر پیشنهادی ارشاد از خانواده‌ای روحانی است که به لحاظ سوابق حوزوی، دانشگاهی، تجربه کاری و فعالیت‌های علمی-پژوهشی در میان چهره‌های هنری و فرهنگی از مقبولیت کافی برخوردار است.


نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس یادآور شد: بالاخره در حوزه فرهنگ دیدگاه‌ها و سلایق متنوع و مختلف هستند. از موسیقی گرفته تا سینما و ادبیات و غیره هرکدام برای خودش جایگاهی دارد که مدیریت آن‌ها واقعا دشوار و خاص است.


وی ادامه داد: در کنار این شاخه‌های فرهنگی و هنری، برخی موضوعات مثل سبک زندگی، فضای مجازی و غیره نیز مسائلی هستند که از وزیر انتظار می‌رود به آنها توجه جدی و عملیاتی نشان دهد. همین تنوع نیز کار مدیریتی را سخت می‌کند.


مسعودی با اشاره به برنامه‌های اعلام شده از سوی صالحی گفت: به شخصه معتقدم که نوشتن و اعلام برنامه کار دشواری نیست. مهم اجرا است. موضوعی مثل همین سبک زندگی فقط به ارشاد مربوط نیست اما وزیر باید بتواند با همه نهادهای مربوط هماهنگ شود و برنامه عملیاتی بچیند.


وی همچنین در گفت‌وگو با آنا تأکید کرد: از روی برنامه وزرا واقعا نمی‌شود چندان نقاط ضعف و قوت دوستان را شناخت. باید از عملکرد گذشته‌اش فهمید که چقدر مدیر است. این سابقه چراغ راه برنامه او خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته